2016. április 8., péntek

A 3. év történései képekben


2013. április 8-án, napra pontosan három éve vittem haza a Pulsart. Egy röpke emlékezés erejéig összeszedtem képekben, hogy mi is történt az elmúlt egy évben az autóval.

Lökhárító tartóvas kifurkálva, alapozva
Saját készítésű hátsó lökhárító fényezve a helyén
Egy másik motor+váltó+meg egy csomó minden beszerezve
Az átalakított, alapozott jobbos ajtó
Motorfelújító tömítéskészlet beszerezve
MOMO Daytona Evo XL birtokon belül
Az összes kátrány kivakarva az autóból
Ennyi fért bele az utóbbi egy évbe. Sok változás történt körülöttem, a gyerek is cseperedik, ennyire futotta na. Tavaly úgy zártam soraimat, hogy ilyenkor remélhetőleg már motorikus történésekről fogok írni. Beérem annyival, hogy szert tettem egy másik motorra és váltóra, valamint jó pár alkatrészre, amikkel viszont hamarosan tényleg történni fog valami. A kompozit elemeknél szinte túl is teljesítettem az előírt penzumot, hiszen az ajtót és a lökhárítót későbbre terveztem. Jövőre már szeretnék menni is vele. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése