2014. február 17., hétfő

Versenyautó születik 41 – Murphy különszám

Kellet nekem károgni az előző posztban... „Reményeim szerint ez az utolsó előtti poszt, ami erről szól, de nem ígérek semmit, mert bármi közbejöhet.” Murphy szerint ami elromolhat az el is romlik. Ez be is következett, beszart a Bosch deltacsiszolóm. Már tényleg látom a fényt az alagút végén (és úgy tűnik vonat nem tartozik a fényhez), de mindig hátráltat valami. Sajnos nem sokáig jutottam a géppel, elkezdtem csiszolni, majd pár perc múlva leállt.

R.I.P
Büdös nem volt, biztit nem verte le, csak csendben elhalálozott. Azóta már visszavittem a boltba és elindult a garanciális ügyintézés. Nem tudtam mit tenni, átváltottam „kézi love you”-ra, azaz kézzel csiszoltam az ajtót. Határozottan lassabban megy, így nem is lettem kész vele, ráadásul ugye a gépet is kellett hurcibálnom. Közben a megvettem a polírozógépet is.

Polírgép
Nem profi műszer, de 1000-3000-es tartomány között 100-as lépésekben szabályozható a fordulatszáma, 1000 wattos és elég masszívnak néz ki. Nem ipari felhasználásra kell, így remélem kihúzza a garanciális időintervallumot.
Ennyit a ketyerékről, mutatom milyen keveset haladtam az elmúlt héten. Nagy varia nem volt, csak csiszoltam. Sajnos még a vizes csiszolásig sem jutottam el. Ahogy elkezdtem, a szép fényes felület egyből bemattult. Addig kellett csiszolnom, amíg az összes fényes rész el nem tűnt (mélyedések). 

Jól látszik, meddig kell csiszolni
Hibák eltűnőfélben
Hibák eltüntetve
A másik oldala
Már csak a belső keretet kell megcsiszolnom és jöhet a vizes csiszolás, valamint a polírozás. Vizes ronggyal áttöröltem, csak hogy nagyjából lássam, mire jutottam.

Vizesen egyből előjön a mintázat
Közelebbről
Rendszám mögötti rész
Ennyire futotta az energiámból a héten. Remélem most már lesz egy kis lendület, mert van még tennivaló bőven.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése