2014. július 21., hétfő

Beszámoló Kakucsringről

Mint azt már az előző posztokban oly sokszor láthattátok, 2014. július 19-én, azaz most szombaton volt megtartva az éves Toyotaclubos nyári találkozó a Kakucsringen. Reggel 7-kor indultam Csömörről az M0-M5 autópálya útvonalon Inárcsig, majd a szomszéd faluban már ott is volt a pálya, a Kakucsring. Gyors kipakolás után használt gumikból és bójákból rittyentettünk egy kis szlalompályát, melyen fotocellás időmérés zajlott 9:00-tól 16:00-ig, délben volt egy órás ebédszünet. A tikkasztó hőség ellenére folyamatos forgalom volt a pályán. A büfében folyamatos volt a hideg üdítő és víz ellátás. Bandáztunk, beszélgettünk, autóztunk. Jó kis nap volt, kellemesen elfáradtam a nap végére. A kis 1.4-es Sunny pedig tette a dolgát. Kicsit dülöngélt, sokat csúszkált a 13"-os 175-ös gumikon, de folyamatosan ment szinte egész nap megállás nélkül. Hol én vezettem, hol utas voltam, de az élményfaktor 10 pontos volt mindkét ülésben.  A gumik sírtak, de mi minden alkalommal vigyorogva szálltunk ki. Négyig szlalom volt, utána lehordtuk a gumikat és a bójákat, így egész pályán lehetett körözni. 2012-ben a Yarissal 195-ös full slickeken 0:42.055 volt a legjobb időm, ehhez képest a 75 lóerős 1.4-es Sunny teljesen gyári állapotában 0:49.224-et tudott. Ha lett volna alatta futómű és valami értelmes gumi, akkor még élvezetesebb lett volna. A csomiajtó és a géptető is hibátlanra vizsgázott. Nem nyílt ki, nem zörgött, nem rázkódott menet közben. Nyitni és zárni akkor tudtam, amikor csak akartam. Összességében nagyon jó nap volt, megérte foglalkozni az autóval egy kicsit, sokszorosan meghálálta a törődést. Örömmel fogjuk beépíteni ennek az autónak minden egyes csavarját, ami szükséges a GTi-R balosításához. Végezetül jöjjön egy pár kép és videó a rendezvényről.

Sunny 1.4 Kakucson
A géptető is jelesre vizsgázott
Szlalomnál kicsit billegett
Jó móka volt
Kicsit ültetve még mutatna is valahogy
A szlalom rajtjánál a levegőből
Menet közben
Így nézett ki a szlalompálya

Szabó Marci barátom egy picit gyorsabb volt a corollájával

Első kör az enyém volt, aztán cseréltünk és két kört ment Szuti

És egy kis körözés a végén bóják nélkül

És egy kis nosztalgia 2012-ből a Yarissal

Köszönet a szervezőknek, nagyon klassz rendezvény volt az idei is. Jövő héten megmutatom, hogyan készült a géptető fényezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése