2014. július 14., hétfő

Felkészítés 2.0, avagy irány Kakucs

Múlt héten beígértem az 1.4-es Sunny felkészítésének folytatását. Íme az irományom, olvassátok szeretettel, aztán gyorsan rakjátok össze az autóitokat és gyertek Kakucsra most hétvégén! A rugóerősítő tuningpogácsa beszerzése folyamatban van, így addig kidobáltam az autóból a felesleges dolgokat. A gumidarabokat majd csak „be kell szórni” a rugókba, azzal úgy érzem nem lesz probléma.

Hátsó ülés félig kint
Kipakolva
Kb. két milliméter vastagon áll benne a por. Nem tudom hol jártak ezzel az autóval, de olyan, mintha valami földúton jártak volna vele 20 éven keresztül. A jobb hátsó dob teteje az összes többi kortársához hasonlóan túlzottan szellős, de remélem nem lesz belőle probléma.

Típusbetegség
Másnap kicsit kitakarítottam volna és ezzel fel is készült volna a verda az utolsó fellépésére, ha meg nem piszkálom egy kicsit ezt a rohadást. De nem hagyott nyugodni, így addig pöcköltem, míg szét nem esett apró darabokra.

Kicsit megpiszkálva
Van baj...
„Rust Is Lighter Than Carbon Fiber”
Na ezt kellett megoldanom valahogy. Kimaszkoltam a lyukat, majd poliészter gyanta és üvegpaplan segítségével megfoltoztam.

Kimaszkolva
Könnyebb, mint a gyári :D
Másik oldalon a hátsó biztiöv csak erőszakkal jött ki a helyéről, ott is kellett javítgatni egy kicsit.

A bal oldal is necces volt
Kimaszkolva
Ez is pipa
Másnap pár helyen megfúrtam, és popszegeccsel összegyógyítottam a kompozitot a gyári elemmel, már ami maradt belőle...

Jobb oldal szegecselve
Bal oldal szegecselve
A bal oldalon van a tank nyílása, és ott megy le a betöltőcső, ezért nem furkáltam a lenti részt. Pozitívum volt, hogy 1-2 helyen igencsak erőlködni kellett a fúróval, hogy átvigye a fémet. Ez némi bizakodásra ad okot, ami az autó egyben maradását illeti. 
Idő közben elkészült a kilincs műanyagozása is. Így én is meg tudtam volna szerintem csinálni, de az asszony mostanában annyit mondogatja, hogy legyek jó, hogy kifizettem és még mosolyogtam is. Pedig a fején kellett volna szétverni ennyi pénzért....

Már itt is látszik, hogy nem százas
Talán ez jobban visszaadja.
Ja igen, felkerült a rendszámkeret is közben. :) Szóval fogtam a műanyagot (nevezzük mostantól kilincsnek) és az otthon lévő cuccokból megpróbáltam szebbé varázsolni. Mivel félő volt, hogy a gittet ledobná, átdörzsöltem acetonos ronggyal, majd lefújtam a hibás részt fillerrel. Utána kicsit gitteltem, majd jöhetett újra a szórógitt.

Fillerezve
Gittelve
Csiszolva, a gyufák távtartóként szolgálnak, hogy a gumit ne fújjam le
Fillerezve
Másnap finom csiszolópapírral megcsiszoltam, kapott egy vékony réteg alapozót és lefújtam feketére.

Alapozva
Direkt „ragyásra” fújtam, hogy legyen egy kis textúrája 
Három réteg fényes feketével lefújva
Közelebbről
Másnap felcsavaroztam a helyére.

Szerintem jól sikerült
Másik szögből
A rugóerősítő gumipogácsa is megérkezett idő közben, viszont a rugó emelkedése miatt nem lehet a Sunnyba rakni sajnos, így az kimarad.
A jelmondat: „Kakucsot kell kibírnia, a többi nem számít!” :D Ne felejtsd, Július 19. Kakucsring Toyotás banzáj!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése