2013. július 1., hétfő

Versenyautó születik 08 – Kipakolás, első szerzeméynek

Amíg a sárvédő sablonja kikeményedik teljesen, addig  haladhatok az autó kipakolásával (amennyire időm engedi). Ülések, kárpitok, övek, azaz minden, ami mozdítható. Mivel a csomagtartóban érkező cuccok egy gyors szemétszelektálás után visszakerültek a csomiba, azokat is át kellett néznem.

Innen szép nyerni :)
 Két darab kalaptartó és műszerfal borítás kibányászása után jöttek a nehezebb alkatrészek.

Vashulladék
Volt itt minden. A biztonság kedvéért nem a fémfelvásárlókhoz vittem, hanem felhordtam a padlásra őket. Talán van benne használható darab is... A dobozok tele voltak használhatatlan, összegányolt és narancsbőrösre fényezett elemekkel, de találtam szétszakadt váltószoknyát is. Ebben a körben már sokkal több minden landolt a kukában, mint márciusban. Találtam viszont egy szűz csomag (8db) szelepszár szimeringet.

Szelepszár szimering
A töménytelen alkatrész és az aksi kipakolása után így festett a csomi.

Csomi kipakolva
A legviccesebb az volt, hogy találtam 3 db akkumulátor lefogatót és hozzá 4 db menetes szárat, mégis az előző képen látható gumipókkal volt a sarokba lehúzva az áramforrás. :)

3 leszorító és 3 pálca, később a negyedik pálcát is megtaláltam
A sok szar kipakolása után hozzáfértem a hátsó üléssorhoz is. Pár csavar tartotta és már kint is volt. Az ülőlapját két elhúzós retesz nyitása után simán ki tudtam venni.

Hátsó üléssor
Sejtettem, hogy fogok találni angol pénzeket az autóban. Ez így is volt. Az üléssor kivétele után az elálló szőnyeg alatt megcsillanó érmére lettem figyelmes. 

Az első £
 Az oldalsó kárpit lebontása után már meg is kaparintottam.

Az első £ 1984-ből
 Ekkor így festett az autó belseje.

Hátsó üléssor és oldalsó kárpitok nélkül
A biztonsági öv csavarjai megfingattak rendesen. A nagyja teljesen simán kijött, viszont a két alsó csavar, melynek a kasztnin kívül volt a vége, eléggé megizzasztott. Egy 60 centis nyomatékkulcs egy rövidke szár és egy 14-es bitfej volt a barátom. A hosszú erőkar ellenére is nagyon birkózós volt. Olyan hangokat adott, mintha egy öreg halászhajót akarnék szétbontani. Egyszer sem csúszott le a fej a csavarról, mégsem tudtam kivenni belőle. 

Esküszöm, hogy nem csúszott le róla a szerszám
 Összesen ennyi kárpit és ülés jött ki a Sunnyból.

Hátsó szekció kipakolva
Az első érme mellé találtam másik hármat. A napi összbevétel 2,40 £ volt. A legöregebb 1982-ben, a legújabb 1995-ben készült.

Egy kis bevétel
A mai poszt végére kerültek a friss szerzemények. Aki szemfüles volt közületek, láthatta, hogy az oldal jobb felső sarkában új menüpont jelent meg. „Oldalak” menüpont alatt találjátok mostantól a teendőket, beszerezni valókat, illetve a műgyantázásra váró termékek listáját. A listában zölddel íródott sorok jelentik egyes folyamatok elkészültét, illetve alkatrészek megérkezését. A listák folyamatosan bővülnek, és remélem, hogy elfogadható tempóban „zöldülnek” majd. Fölötte közvetlenül van egy kép, mellyel az „aktuális állapot” címet kapta. Igyekszem majd hétről hétre aktualizálni a képet. Arra is gondoltam, hogy mivel a blog pár hétnyi pufferrel bír, valóban az aktuális állapotot rakom fel, mely lehetne amolyan előzetesféle is. Ezt majd még kialakul. És akkor jöjjenek a szerzemények. Az angliai közlekedéssel ellentétben mi a jobb oldalon haladunk, ezért szükségem volt itthon használatos lámpákra. Ezeket még márciusban beszereztem, de nem tudom, hogy említettem-e. 

Az új szeme
A régi lámpa fogja adni a a légbeömlő sablonját majd egyszer...  Másik két szerzeményhez komoly köze volt Simigeri barátomnak, melyet ezúton is köszönök. Szólt ugyanis, hogy az egyik fórumon hirdetnek elég baráti áron egy garnitúra alufelnit. Fel is hívtam a srácot és gyorsan meg is vettem tőle a felniket. Stilauto, 17", 4x100, ET 35, fehér. Elmentem, megnéztem és hazavittem. 11 kg darabja. Nem egy versenyfelni, de ha fent lesznek a még meg nem vásárolt féknyergek a szintén még más tulajdonában lévő 330-as tárcsákkal, akkor kell valami hogy gurulhasson utcán is, ne csak pályán. Másnap elvittem a gumishoz, hogy átforgassa, minden rendben van-e velük. Három nyíl egyenesen futott, a negyedikben volt egy nagyon pici, majd gumizásnál orvosolva lesz.

Stilauto 17", 7,5J, ET 35, 4×100  

A harmadik szerzeményem a minap érkezett Angliából. Egy pár fehér Depo márkájú oldalsó index. Sokat nyomoztam utána, megtaláltam a cikkszámát is, de sehol nem lehet beszerezni, illetve Ausztráliában sok pénzért elérhető. E-bayen volt egy bontásra ítélt Pulsar, melynek minden porcikája eladóvá vált. Simigeri megszerezte nekem a villogókat. :) Köszi ;)

Csomag érkezett

A gyári sárga és a ritka átlátszó
Jövő héten újra gyantázás következik, célkeresztben a géptetőn lévő intercooler beömlővel. Sablon készül és a kamera is forogni fog. Készüljetek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése