2014. szeptember 1., hétfő

Versenyautó születik 66 – Jobb első sárvédő körbevágása

A múlt héten ott hagytam abba, hogy lemértem a nyersen kivett sárvédőt, ami 1,83 kg volt a sallangokkal együtt. Ma körbevágásról és igazításról fogok írni egy rövidet. A helyzet otthon változatlan. A kiscsaj és az édesanyja törődést kíván, amit szeretnék nekik megadni. Jó dolog ez az apaság, csak sok időt és energiát elvesz. Mivel elsőbbséget élvez, most a karbonozás szünetel egy kicsit.
Leakasztottam a mérlegről a sárvédőkezdeményt és nekiestem ollóval levagdostam a nagyját. 

Kicsit körbevagdosva
Már csak 1,68 kg
Következő lépésben a mini köszörűvel kivágtam az első index helyét.

A majdani index helye
Nagyja kivágva
A rögzítési pontoknál még mindig elnagyolva, de már kivágva
Az oldalsó index helyét is kivágtam.

Az oldalsó index helye
Nagyjából kivágva
Végül körbevágtam az egész sárvédőt. Igaz még csak ezt is elnagyolva, de már közeledek a végleges súlyához.

Sárvédőív egyben
Kivágás közben
A bal oldali sárvédőnél levágott füleket most idejében bejelöltem fehér lakkfilccel, így nem kell az új fülek visszavarázsolásával pöcsölnöm. 

Alsó fül
Felső fül
A széle is levagdosva
Amint körbeértem, újra felraktam a mérlegre.

Már kezd sárvédő formája lenni
1,25 kg
Végül még kicsit igazítottam az élein, de ez még mindig nem a végleges.

A sárvédő ív és a lökhárító találkozási helye
Ugyan ez a rész az index alatt
A felső rögzítési pontok
Ezen a képen látszik, hogy az élét itt is javítani kell majd egy kicsit. Olyan nagy a törés és annyira mélyen van a sablonban, hogy egyszerűen nem fértem be, hogy teljesen bele tudjam nyomkodni a „sarokba” a szövetet.

Azért már kicsit hasonlít az eredetire :)
Ezzel is van még teendő bőven. Ennyi volt a pufferanyag, ha lesz haladás, akkor jelentkezek. Tartsatok ki!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése