A múlt héten ott hagytam abba, hogy lemértem a nyersen kivett sárvédőt, ami 1,83 kg volt a sallangokkal együtt. Ma körbevágásról és igazításról fogok írni egy rövidet. A helyzet otthon változatlan. A kiscsaj és az édesanyja törődést kíván, amit szeretnék nekik megadni. Jó dolog ez az apaság, csak sok időt és energiát elvesz. Mivel elsőbbséget élvez, most a karbonozás szünetel egy kicsit.
Leakasztottam a mérlegről a sárvédőkezdeményt és nekiestem ollóval levagdostam a nagyját.
|
Kicsit körbevagdosva |
|
Már csak 1,68 kg |
Következő lépésben a mini köszörűvel kivágtam az első index helyét.
|
A majdani index helye |
|
Nagyja kivágva |
|
A rögzítési pontoknál még mindig elnagyolva, de már kivágva |
Az oldalsó index helyét is kivágtam.
|
Az oldalsó index helye |
|
Nagyjából kivágva |
Végül körbevágtam az egész sárvédőt. Igaz még csak ezt is elnagyolva, de már közeledek a végleges súlyához.
|
Sárvédőív egyben |
|
Kivágás közben |
A bal oldali sárvédőnél levágott füleket most idejében bejelöltem fehér lakkfilccel, így nem kell az új fülek visszavarázsolásával pöcsölnöm.
|
Alsó fül |
|
Felső fül |
|
A széle is levagdosva |
Amint körbeértem, újra felraktam a mérlegre.
|
Már kezd sárvédő formája lenni |
|
1,25 kg |
Végül még kicsit igazítottam az élein, de ez még mindig nem a végleges.
|
A sárvédő ív és a lökhárító találkozási helye |
|
Ugyan ez a rész az index alatt |
|
A felső rögzítési pontok |
Ezen a képen látszik, hogy az élét itt is javítani kell majd egy kicsit. Olyan nagy a törés és annyira mélyen van a sablonban, hogy egyszerűen nem fértem be, hogy teljesen bele tudjam nyomkodni a „sarokba” a szövetet.
|
Azért már kicsit hasonlít az eredetire :) |
Ezzel is van még teendő bőven. Ennyi volt a pufferanyag, ha lesz haladás, akkor jelentkezek. Tartsatok ki!!!!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése