2013. április 29., hétfő

Pályázás 2011.

2011-ben ha jól emlékszem hat alkalommal mentem fel a Yarissal versenypályára. Az első április 24-én volt az Euroringen. Tunexcom által rendezett Wéber Gábor oktatással megspékelt nyílt nap volt. 

Wéber Gábor 

Nyárias időben bandázás keretében autóztunk egy jót. Yokohama Parada (utcai) gumik voltak az autón. Gondoltam ez elég lesz alá, de kevésnek bizonyultak. A legjobb időm 1:32,147 volt, de beszéljenek inkább a képek és a videó :) 
Mozsó köszi a fotókat!










Euroring 2011. április

Júniusban kijutottunk egy Hungaroringes nyílt napra, ahol közel 8 másodpercet tudtam javítani 2010-es, Hungaroringen eltöltött első köreimhez képest.


Hungaroring 2011. 06. 21

A júniusi jól sikerült nyílt nap után júliusban volt megtartva a szokásos Toyotaclub találkozó a Kakucsringen. Kis késéssel indultunk, ami még nagyobb késéshez vezetett, ugyanis a már említett könnyített főtengely ékszíjtárcsa ekkor vágta el utoljára a szervószíjat. 

Szervószíj  
Szervó nélkül semi slick gumikon elég izzasztó volt a szlalom, de azért megküzdöttem az elemekkel. Nap végén a gumizást már nem kapkodtam el, este pedig nem kellett sokáig altatni. 

Toyotaclub találkozó 2011. Kakucs

Augusztus 23-án semi slick gumikon próbáltam egy kicsit tovább faragni a Hungaroringes időmet. Közel három  másodpercet sikerült is javítanom.

Yokohama A048
Hungaroring 2011. 08. 23.

Hungaroring nyílt nap 2011. 08. 23.

Szeptember 3-án rendezték az első JapCarFest-et hazánkban, ahol Time Attack-ra is lehetett nevezni. N2 kategóriában első lettem ezzel a „körrel”.

JapCarFest Time Attack 2011. 09. 03. Kiskunlacháza

Csocsóval




És egy rövid videó az eseményről:



A 2011-es év utolsó pályázása számomra október 16-án, az Euroringen volt, ahol a Porsche féket először teszteltem Áron levetett Corolla TS tárcsájával, és a nyereggel vásárolt Textar betéttel. A nap pikantériája volt, hogy a Porsche nyereg miatti szélesítésekkel beleért a kerék a kasztniba. Megoldásként elől emeltem a futóművön egy centit, hátulról pedig kivettem a szélesítést. Elég bután viselkedett az autó, de a fék így „félkész” állapotában is meggyőző volt.

Euroring 2011. 10. 16. 
Ennyi fért bele a 2011-es szezonba. Jövő héten beszámolok 2012-ről....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése